En lista över 2009



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jo, jag tror det.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade aldrig några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inte vad jag vet...
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Inget 
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jo!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt tror jag.
8. Vad var din största framgång 2009? - Ingenting!
9. Största misstaget? Att tro att en viss person skulle kunna förändra sej.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja
11. Bästa köpet? - Min kamera tror jag, eller iallfall vad jag kan komma på nu!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, helt klart!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jo :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - All summer long
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Tror jag var ungefär lika glad det här året som förra :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Vart med kompisar!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? -
18. Hur tillbringade du julen? - Med familjen 
19. Blev du kär i år? - Nej, aldrig på rikitgt.
20. Favoritprogram på TV? - Desperate Houswives tror jag:)
21. Bästa boken du läste i år? - Liv & Lovisa
22. Största musikaliska upptäckten? - Vet inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Kommer inte ihåg
25. Något du önskade dig men inte fick? - Kommer inte ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Tror att jag var med Fannie och familjen...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Som alla andra år
29. Vad fick dig att må bra? Fotbollen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - öhh, va? (:
31. Vem saknade du? -
32. De bästa nya människorna du träffade? - Många
33. Bästa film? - Flickan som lekte med elden
34. Roligaste Händelse? - Krullis Cup
35. Det mest oförglömliga det här året? - Vet inte
36. Vilket lov har varit bäst? - Sommarlovet I thiink :)
37. Tragisk och sorglig händelse? - Att man tappat kontakten lite med endel vänner :(

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback