inne hos pappa nu (:

Heeeeeeeeeeeeeeeej! :D (okej överdrivet jag vet)
Sitter inne i stan vid pappa nu han har äntligen fått dator hans andra gick ju sönder "/ Imorse vaknade jag klockan 08.00 för att mamma kom och väckte mej, asso vi skulle tidigt till affärn och handla julmat för vi skulle till Visby efteråt! I visby åkte vi till ÖB, mamma och Kent handlade lite där. Sen åkte vi till Öster där jag handlade ett par vinterskor inne på Dinsko! Sen så handlade jag smileyreflexer på clasohlson och impregnering till skorna! :P Sen gick jag och mamma till H&M sen till Gallerian. Efter det skjutsade mamma mej och Kent till pappa och vi skall sova här eller jag åker hem imorrn och Kent på måndag men ändå (: Vi skall hyra "Flickan som lekte med elden" sen klockan 18.30!! Har längtat efter att få se den :') Men nu skall jag göra någe annat tror jag :P
Hare bääst <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in en bild på skorna

2009-12-18 @ 19:33:17
Postat av: Linda - ndaiL

så grymt bra!

2009-12-19 @ 09:51:40
URL: http://ndail.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback