Julen är över :(

God morgon eftermiddag.
Jag vaknade just, har sovit länge men skönt. Har verkligen fått vila ut :D Idag har jag absolut ingenting som jag borde/måste/behöver göra, sjukt skönt (: Så om jag skulle vilja så kan jag sitta här hela dagen inte för att jag vill det dåra men jag skulle kunna :D Fast jag hittar väl på något roligare snart hoppas jag ;)

Julafton är över det känns konstigt, något man gått och längtat efter så länge! Och nu är det slut. Jaha bara ca 365 dagar kvar tills nästa jul då! Men innan dess kommer min födelsedag :D Och det är bara 110 dagar kvar dit!!

Förövrigt så sitter jag och äter lite av det som blev över från paradisasken igår,vilket inte var så mycket men ändå :P


Bild | google


Kommentarer
Postat av: jahwanna

sv:

haha har fan aldrig sett bandy på is

2009-12-25 @ 14:21:11
URL: http://berightthere.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback