cirkus!

hejhej.
var ju på cirkus idag, men tyvärr hann jag inte uppdatera innan cirkusen! men anyway, det blev inga bilder idag så det får bli en från google! men iallfall cirkusen var kul men dom som satt framför oss var grymt irriterande! :@ det var typ ett ungt par som hade barn & barnet skrek hela tiden! & satt och viftade med sin hello kitty-ballong framför mej så att jag inte såg någonting!! shit vad barn kan vara störande ibland! grr... & mamman var ju helt dum ihuvet! jag & fannie hade paraply & då nuddade fannies paraply henne i ryggen! & då fick hon typ utbrott och tog ner paraplyt på golvet så våra grejer som låg ovanpå ramlade ner på golvet & höll på att rulla ner i springan! helt otroligt vad folk kan vara dumma ibland! aja nu skall jag sluta klaga och fortsätta att se på "so you think you can dance?"




Kommentarer
Postat av: j u l i a

Jo, det har jag! :)

So you think you can dance är as bra, live that show! :D

2009-07-09 @ 11:18:13
URL: http://strumpsuck.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback