fredag lördag & söndag

hej, sorry det blev inget skrivande igår!
men tänkte berätta om fradagen och lördagen i det här inlägget!

fredag: var jag på studentmiddag som jag nämde i inlägget innan det här! vi firade min kusin jonte! eller a jonathan. men iallfall dagen började i visby fast det var bara jag & mamma och marre som var i visby för mamma skulle in till specsavers för hon har fått glasögon :p men iallfall och medans mamma väntade så gicka jag in till vero moda för jag hade tråkigt. där hittade jag snygga jeansleggings som jag skall köpa när jag får pengar! men sen efter att marre & jag hade väntat klart på mamma så åkte vi till mcdonald's för marre skulle ha ett sånt där glas! sen så åkte vi till ljugarn för det är där som roffa och lena bor nu när dom är här på gotland! roffa är min morbror och lena är hans fru! men iallfall när vi kom dit så hade dom redan börjat äta, eller iallfall min kusin sofie och hennes mamma karin :p haha men iallfall dennis (en annan kusin) var där med sin flickvän anna. dom skall få barn! :) och sen var ju såklart jonte, robin, mormor, morfar, lena, roffa, maria (?), marre, mamma & jag där! aja, senare på kvällen gick/åkte vi till ett ställe i ljugarn och spelade minigolf! skitkul, nästan hela släkten på mamma's sida! jag vann! :) :) den kvälle var skitkul! (:
.....................................................................................................................................................................................................

lördag: då var det bara en vanlig dag med fannie, vi var ute och cykla och höll på och det var jätteskönt vi var typ & cykla i en timme. vi cyklade runt hems några varv för vi ville cykla ner för en brant backe! :p det gick assnabbt & var jätteskönt eftersom att man var varm! men när vi kom hem typ 21.30 på kvällen så satt vi oss & såg på tv hemma hos fannie asso... vi såg på två filmer, den osynlige & ondskan. båda var jättebraefter det gick vi in på fannies rum o låg där & pratade. men haha vi var inte trötta så typ mitt i natten runt klockan 2 så gick vi ut och sprang kapplöpning runt blommrabatten xD haha det var skitkul, sen gick vi & la oss!
........................................................................................................................................................................................................

söndag (idag):
så skall jag vara med fannie igen, vi skall ut och cykla igen & sen vet jag inte mycket mer vad vi skall göra så jag skriver ikväll!

hejdå! (:


jag har aldrig sett så många glasögon samtidigt förut, & det var inte bar  dom här!



ett par av jeansleggingsen!



minigolfen!

det går inte att komma inj på youtube, så det blir ingen "dagens låt"


hejdå!



Kommentarer
Postat av: j u l i a

ONDSKAN!!!!!

den är så himla bäst!



igår kvälls vid typ 23 så sa jag till alice, ÅÅHH , JAG VILL SE ONDSKAN!



tyckte bara att det var lite skumt när du hade sett den samma kväll ^^

2009-07-12 @ 15:00:37
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: a

nästa vecka blir det nog SARA :D sj ?

2009-07-12 @ 18:23:29
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: aw

okej ;)

2009-07-12 @ 21:02:23
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback