kvällsmys!

halloj! :)

vad har ni gjort idag? själv så har jag vart med fannie som jag skrev i inlägget under! ;) vi cyklade samma väg som vi cyklade igår! det var skönt ;) fast det vara lite varmare idag, för vi cyklade där vid 14.00 ungefär. & igår så cyklade vi vid den här tiden! aja men iallfall! imorgon skall jag åka inte till stan och shoppa lite ;) vet inte vad jag skall köpa men något följer väl alltid med hem ;)? vad skall ni göra den här veckan som kommer!? (: jag har precis duschat & nu skall jag dricka färdigt mitt té och sen skall jag måla naglarna sen blir det nog tv'n. jo sen skall jag försöka komma i säng i någorlunda klok tid idag;)

ha det bra!


skall fixa naglarna & lite nu ;)

jo juste jag har städat idag också!

nu kan man iallfall se mitt golv!


men nu tillbaka till mitt té :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

jo :D

2009-07-13 @ 00:24:03
URL: http://beattriicee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback