michael jackson

hola.
förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har haft fullt upp! jag har bland annat vart och köpt biljett till cirkusen imorrn d: haha det kanske är lite töntigt men jag gillar cirkus! fast jag gillar inte clowner är nästan lite smårädd för dom! :p men det andrar gillar jag! sedan så har jag ju också sett på minnestunden i äran av michael jackson! skall se mer när jag skrivit klart! jo juste jag vaknade inte förens klockan 13.00 idag så snacka om att jag kommer ha svårt att somna ikväll! :s :( men det löser sej nog! imorgon så skall jag försöka uppdatera både före och efter cirkusen! cirkusen heter iallafall "CIRKUS BRAZIL JACK"  någon mer som skall se!? men nu skall jag se klart hejdå! kram!



biljetten :p



R.I.P Michael Jackson!


Kommentarer
Postat av: j u l i a

michael jacksson är saknad!



haft en bra dag? :)

2009-07-08 @ 12:45:43
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: -MeMilly-

Jag gillar verkligen din blogg!

Vi kanske kan följa varandras bloglovin'?



KRAM ♥

2009-07-08 @ 15:38:53
URL: http://memilly.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback