Lite bilder

Hej.
Vart hemma idag... Igen. Börjar kännas konstigt det här känns som om jag är hemma varannan dag :S Tror inte att jag kommer gå till skolan imorrn, med tanke på att jag ännu mår dåligt och hade feber imorse! Sen så andledningen till att jag inte bloggar så ofta längre är att skolan är för jobbig. Det är alltid någonting man måste tänka på... Även om vi inte har så mycket läxor som det andra arbetslaget så känns det ändå som att vårt shema är mycket "tajtare" än deras om ni förstår? Vi har du dubbeltimmar hela tiden och tiominutersraster så det är lite jobbigt. Men, men hoppas att det blir bättre :)

 -BILDER-






Kommentarer
Postat av: Marielle

Är de min cykel du fotar el? ;)

2009-11-11 @ 19:49:31
URL: http://nancygirl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback