5 oktober 2009

Hej, som ni kanske fattar, så är jag hemma idag. Jag hat sjukt ont i magen :( O jag som hade planerat att gå till biblioteket och låna "Bläckhjärta" idag efter skolan "/ Har fått vänta enda sen i fredags... Men nu får jag vänta tills imorrn. Aja det får gå :) Det e solsken ute, men det regnade som tusan förut eller a igårkväll. Men jag tycker att det är mysigt att somna till regndropparna som träffar fönstret :) Men hoppas att det inte regnar imorrn eller på onsdag!! Helst inte på onsdagen, för då är det ju som sagt TORGDAGEN.. :D Jag längtar jättemycket!! Jag tänker nog inte slösa så mycket pengar på karuseller det här året. Men några gånger skall jag åka ;) Förra året slösade jag nog 300-400 :- :S Så mycket skall jag absolut inte slösa det här året!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback