cleaning out my closet

Hej.
Första skoldagen efter höstlovet idag... Var helt okej, fick massa skrattanfall iallfall! Haha som Svante ba "det kan faktiskt vara gott!!" Hahahhahahahha, får garv irl bara jag tänker på det xD Okej det kanske inte låter så kul men jag och Alice garva säkert i fem minuter åt det idag! Sen var det massa roliga saker till idag :) Jo hahahahahha juste när Chanti fick utbrott på Alice när hon tog ner biljardbollarna när dom spela.. Haha, aja skitsamma ni kanske inte tycker att det är roligt? :P Shit the same, annars var väl dagen rätt dryg. Hade ju NO och SO i dag och jag hatar båda grejerna, den enda roliga lektionen är väl matten men det är bara pågrund av att vår lärare är så sjyst. Som t.ex jag sa att jag inte visste att vi hade läxa i matte över lovet så jag hade inte gjort någonting, o han blev inte ett dugg sur. Han bara log och sa "det är okej" x) Så iallfall, det där blev lite långt och meningslöst! However så tänte jag lägga in en bild på dagens outfit för första gången, men som vanligt så krånglar det när jag skall lägga in bilder, så jag skriver bara vad jag hade istället;
Tjocktröja, 90210 - BikBok
Vitt linne - JC
Jeansleggings - Vero Moda
aa det var typ det :)
Ni får ha det bra, hejdå! :) <3



Kommentarer
Postat av: AMANDA

Taack så mkt :)

2009-10-26 @ 17:10:53
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Alma

sv: Okej:D Jo, allt är bra med mig också:)

2009-10-26 @ 22:30:48
URL: http://aalmah.blogg.se/
Postat av: Carolina

Förlåt för sent svar på din kommentar, men det har hänt en del tråkigheter i helgen (finns lite förklarat i dagens inlägg), men nu tänkte jag försöka börja blogga som vanligt igen ♥

2009-10-27 @ 17:50:33
URL: http://caroflina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback