he learns how to steal, and he learns how to fight.



And his hunger burns
so he starts to roam the streets at night
and he learns how to steal
and he learns how to fight
In the ghetto



Hej.
Idag så vaknade jag klockan tolv, eller a man kan säga det jag gick upp då! Men Fannie hade typ stört mej hela morgonen när jag försökte sova! För hon smsade och ringde hela tiden! Så jag vaknade egentligen tidigare än tolv. Men shit the same ;) Jag har bara suttit vid datan idag, eller jag cyklade till kyrkan och tillbaka! Så nu skall jag snart ta något att äta sen skall jag packa till innebandyn, o klockan 15:30-35 så skall jag gå upp till Fardhemsvägen! ;) För jag skall åka med Alva till innebandyn idag! Äntligen kan jag gå på träningen :D:D
Aja sen när jag kommer hem kanske jag är någonting med Fannie eller så sitter jag bara här och väntar på att Desperate Housewives och ugly Betty skall börja! :) Brukar ni se något av det? Har suttit och lyssnat på "In the ghetto" i flera timmar idag :P Tycker att den är bra♥
Men nu skall jag äta något :)
Hejdå♥


Kommentarer
Postat av: Alma

sv: Okej:) Tycker du att det programet är bra? (svenska hollywoodfruar)

Jag tar det lugnt! Svarar på kommentarer och sådär:)

2009-10-20 @ 19:02:42
URL: http://aalmah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback