Match idag :)

Hej idag var det match i Bro, vi mötte VSB och det var säsongens sista match!! :( Men det var roligt att spela, vi vann med 1-2 så det var skitkul :D Matilda och Alice gjorde varsitt ungefär likadana mål! ;)

I början när vi kom dit så var det svinkallt, men senare så blev det varmare, det blev inte så varmt att det var skönt att spela med det var inte lika kallt :) Matchen började inte så bra, det gick ganska dåligt för oss dom fick bollen hela tiden och vi vågade inte gå på. Verkade det som i allafall. Men efter 15 minuter så kom vi in i spelet mycket mera! Så då gick det bättre men då ledde dom redan med 1-0. Fast det tänkte vi inte på så mycket, inte jag iallafall det enda jag tänkte var att "nu måste vi få in minst två mål!" Och vad hände? Jo vi smällde in två snygga mål :D Det andra laget tror jag underskattade oss lite grann, för dom verkade bli jätteförvånade och besvikna när vi vann! Men skitsamma vi vann och det är det som räknas! Right!? :D

_____________________________________________________________________________________________


Nog om matchen. Jag skickade in min jultidningsbeställning i går. Så det är jätteskönt att ha det gjort, fast sen måste jag ju dela ut alla "jultidningar" när dom kommer. Men det tar vi då :) Jag tjänar iallafall 1042 :- + att jag får en kamera och "High shool musical 3." Förra året som startpremie valde jag ju "High shool musical 1 & 2." Så snart har jag alla! :) Inte för att jag gillar dom så mycket, ser aldrig på dom men endå! ;) Men det är en sak jag längtar till just nu :D


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback