Mitt "shema" denna vecka!



Vad är era planer för den kommande veckan? :)

________________________________________________________________________________________

Just nu sitter jag och ser på den sista reprisen av det extrainsatta "Svenska hollywoodfruar," missade ju det när det gick i måndags(?) tror jag att det var :) Aa som ni ser så skall jag bada imorrn med Fannie! Vi vet inte när dom öppnar/stänger imorgon och eftersom Fannie skall klippa sej också (om hon får tid) så blir det lite tajt! För vi vill ju helst inte ha nån bestämd tid som vi måste gå upp :P Haha hoppas att det inte är så många som skall bada imorrn, för vi tycker att det är roligare om man är själv/nästan själv! :P
Aja det var allt jag hade att skriva, ni får ha det bra :) puss<3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback