Neeeeej

Heej!
Kom och tänka på att vi börjar ju skolan imorrn! :( Gud vad det här lovet har gott fort, fler som tycker det? Och jag måste träna på spanskaläxan, har inte gjort det så mycket. Och vi hade läxa i matte men glömde helt bort att ta hem matteboken! Gud vad stressigt allt känns nu :S + att jag visste ju faktiskt inte vad vi hade för sidor i matten, hoppas Berra inte nlir sur bara :P Fast han är den som inte brukar bli det.

_______________________________________________________________________________________________

Jag längtar till tisdag nu för då är det våran avslutning i fotbollen :D Fast det är ju tråkigt att vi kommer ta en paus. Men det skall iallafall bli kul att vara med laget. Fast jag missar ju innebandyträningen :( Inte bra, men som sagt fotbollen är viktigare. Det är iallafall innebandymatch på lördag som jag inte hade planerat att missa :P Hehe, Linnea kommer och kollar också :) Synd att hon inte kan vara med att träna, hoppas hon kommer tillbaka! För hon var verkligen jätteduktig :) Eller är kanske man skall säga?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback