Tävling i Fokis blogg :)

Hej, har kommit hem från skolan nu! :) eller för 45 minuter sen :p vi slutade klockan 11:30 för att vår bildlärare var sjuk! :D så skönt att sluta tidigt, jag stannade kvar i typ en halvtimme och var med Alice men sen försvann hon och jag hittade henne inte så då gick jag hem! O jag har inte hört något ifrån henne så jag antar att hon hittade någon att vara med :) Orkar faktiskt inte skriva så mycket så det här får duga :)


_____________________________________________________________________________________________


Jag är med i Fokis tävling och det jag tävlar om är ett namnsmycke ifrån Bettiesgalleria. Där jag vill att det skall stå Carolina med silverbokstäver. :) var med och tävla du också men skynda dej för hon utser vinnare imorrn !! :)


-Exempel på hur det kan se ut-


Kommentarer
Postat av: isabelle

haha, taack!:)

men du är ändå sötast!:D

2009-10-01 @ 18:15:05
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

:D

2009-10-02 @ 16:18:47
URL: http://beattriicee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback