vaknade nyss

Hej,  jag vaknade för ungefär tio minuter sen, alltså kvart över. Jag har kommit på att jag skall ha med "dagens gåta" varje dag eller iallfall försöka! Det här är dagens ------->
 
Svaret sätter jag längst ner i inlägget ;) Iallfall mamma och Kent kommer hem idag, ungefär halv fyra! Och ajuste som ni kanske märker är jag hemma idag, för jag hade feber igår och mamma har alltid sagt "minst en feberfri dag" Så det är därför jag är hemme idag! Jag har inte så mycket att göra, jag vill gå ut och dela ut jultidningar men då kommer alla tanter undra varför jag inte är i skolan.. :P Så jag skiter i det... Det är ju innebandytäning idag och det här är andra i rad som jag missar :( Så det är lite tråkigt, men skitsamma det är tur att det inte är fotbollsträningen jag missar x) Nu skall jag gå och äta frukost!

CIAO




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback