Väldigt kort dag imorrn :)

Hej, var i skolan idag, men jag sket i innebandyträningen... Känner att eftersom att jag var sjuk igår så orkar jag inte med den... :P Så jag gick hem istället! Har ätit nyss och sen bara suttit här :$ Inte bra, måste ta och hänga upp min tvätt... "/ Orkar inte :P Om jag fick bestämma själv så skulle jag sitta här hela kvällen :D

Iallafall imorrn så är det en jättekort dag, vi slutar 11.50 tror jag (hoppas på 11.30) Och då har vi bara språk -.- SET och musik fast musik och språk är typ dom tråkigaste ämnena som vi har så... Men iallfall vi får ju sluta tidigt ;) Ikväll är det Andra Avenyn, jag missade det förra avsnittet, så jag får ta och se det så att jag håller mej uppdaterad! :)

Hejdå, skriver nog inge mer idag!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback