visste ni att..?




... jag hatar sån där mjukmat katten äter?
Det e ett av det äckligaste som jag vet, jag får typ panik om jag får det på fingrarna!


... jag älskar att göra om bilder och sätta ihop olika collage?
Det är hur kul som helst. Lika roligt att göra seriösa som oseriösa!
Ett roligt tidsfördriv.


... jag hatar när mitt rum är stökigt?
Men jag är för lat för att städa upp. Hur irriterad eller arg jag än är på att det är stökigt så orkar jag verkligen inte :P Men när jag väl börjar städa så kan jag inte sluta!

... jag har en tvångstanke?
Eller jag har egentligen två, men en är att om klockan är t.ex 11.11 eller 15.15.
MÅSTE jag knacka tre gånger i något hårt!


... jag tvättar alla mina kläder själv?
Jo, för en dag när mamma stod i tvättstugan så blev hon så irriterad på alla mina kläder.
Så hon ställde in en tvättkorg på mitt rum och så "hädanefter får du tvätta alla dina kläder själv."
Det var ungefär ett år sen nu!



Så nu vet ni lite mer om mej! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också tvångstankar om det där med klockan! ;D haha, fast jag måste säga tiden högt inte knacka i bordet :P



Vi har en annan sak gemensamt, vi bär inte kjol eller klänning :P

2010-08-01 @ 21:47:07
URL: http://sangster.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback