Matchen gick bra! :D

Hej, dålig uppdatering, jag vet! Men jag orkar inte skriva varje dag. Antingen är det skolan som kör slut på en eller så är det något annat. Men jag uppdaterar lite då och då :) Hoppas ni kan nöja er med det, :p Idag var det iallafall match! Gick rätt så bra, resutlatet blev 1-1. Matilda gjorde målet och jag var assist :D Jag fick spela på mittfältet första halvlek också ;) Mycket roligare en jag hade förväntat mej:D Men sen fick jag vara back igen, men det var helt okej eftersom jag hade fått prova på mittfält innan! Så kort sagt så var det en jättebra match :) Nästa match är på lördag i Bro mot VSB, hoppas att det går bättre än förra gången iallfall! Och denna gång tänker jag inte stå!! Fast nu har vi ju två stycken som är jätteduktiga och inte har något emot att stå :D Så det ordnar sej.

Just nu sitter jag inne hos pappa, lite tråkigt för pappa babblar hela tiden. Så jag har skavsår i öronen -.-! Och Kent är sur för att jag vill se en fotbollsmatch och han vill se nån film. O pappa håller med Kent som vanligt :S! Aja jag är van :P Imorgon skall jag åka hem iallafall, klockan 15:40 går bussen till Hemse! Så jag är väl hemma kvart i fem eller någe! Jag uppdaterar nog då eller senare på kvällen om jag orkar!

Nu börjar jag bli trött så jag skall nog avsluta nu, men vi hörs imorgon förhoppningsvis :) Hejdå <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback