flytta hem till mej? :)



Ja, vad mer skall man säga! Bilden talar ju för sej själv (haha) naj men seriöst just nu skulle jag göra näästan vad som helst för att denna kamera skulle vila i mina händer inom en vecka... Men det kommer inte hända, mamma har sagt att jag skall få den men inte nu! Jag måste jobba för det säger hon och visst det kan jag förstå men kan jag inte jobba för den när jag redan har fått den? Haha, ja vilka bekymmer jag har alltså.

_______________________________________________

Jag har ju sagt att jag skall visa bilder från indien men jag vet inte om jag orkar... Alltså nån gång kommer ni säkert få se dom men inte nu på ett tag iallfall tror jag. Men, men nu skall jag kolla på teve och sen ta en snabbdusch sedan blir det sängen. Hejdå & godnatt♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback