Min lyckodag?

Jag skall till Indien =D Helt gratis också, skolan betalar. För det är något skolprojekt vi skall dit och se hur dom har det. Och dokumentera när vi är i Indien men även före här i skolan innan vi åker =) Musikklassen och min klass fick skriva brev (bara tjejerna) om varför just vi skulle få åka... Och sen så skulle rektorn och vår engelskalärare bestämma vilka två som fick åka och not in a million years trodde jag att det skulle bli jag. För jag tyckte att mitt brev S.Ö.G alvarligt talat :P Men det blev jag och Amanda... Och gissa om jag blev lycklig? =D 

Sen så har min dator kommit också som jag la upp bild på och visade för ca en vecka sedan =D Jag kommer inte kunna använda den förens Bo är klar med den, min morbror asso. För han skall installera allt o.s.v! Men sen =) Då kommer jag förhoppningsvis blogga mycket oftare.  

Och gud vad glad jag är =D Jag kan inte sluta le =) Nu skall jag gå och se på min vakra data och tänka på Indien =)

Hejdå♥


Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: okej kul med ny dator! :D



vad äre för någon+

2010-02-17 @ 16:26:35
URL: http://pams.se
Postat av: MALINHE |foto| 13år

Sv: okej:)

2010-02-17 @ 18:21:54
URL: http://malinhee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback