Jävla omogna jävel!

Jag fattar inte hur jävla omogen en människa får lov att vara?
_______________________________________________________________________________


Hej, jag kom hem från skolan för typ en halvtimme sen! Det gick lite segt för jag var inne i affärn och lite sånt innan jag gick hem.

Sitter här och väntar på något jag vet faktiskt inte vad men det känns som att jag väntar på något som skall hända :P Jag hoppas något roligt händer, för jag är bara så jävla trött på allt nu. Iallfall allt i skolan! Hade ju prov idag, min magkänsla säger mej att det gick skit! Så vi får hoppas att den har fel.

Jag längtar till helgen - innebandymatch :)

Här kommer två låtar som beskriver exakt hur jag känner just nu!






 


Kommentarer
Postat av: M Y Y S A N O L S S O N

simple plan! ♥

trevlig kvl

2010-02-06 @ 23:22:19
URL: http://prinzessiin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback