I can still remember the words and what they meant



Skola imorrn! Sorligt men sant, nästan så att man vill gråta! Naj inte riktigt men jag har verkligen ingen lust att gå til skolan imorrn. Lovet har varit för kort :-P Men måste man så måste man. Iallfall så har jag ängnat denna söndag åt att var amed Fannie och möblera om i mitt rum, det blev ganska bra. Känns mycket fräschare iallfall ;-) Men jag är inte riktigt klar ännu för mamma måste hjälpa mej med att flytta på spegeln! Haha... Iallfall så skall jag duscha lite senare sen skall jag krypa ner i sängen och se på Blåsningen. Hoppas att det är kul ikväll! Men nu så har jag faktiskt inge mer att skriva! Hejdå♥


Kommentarer
Postat av: Pam :)

fin bild! ;d

2010-03-07 @ 18:10:12
URL: http://soetpam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback