städat och packat klart nu!

Hej, Hello & Hola!

Jag har faktiskt varit så duktigt att jag har packat klart och städat mitt rum! Eller jag har lite småsaker till att packa ner men sen är jag klar :) Det känns grymt skönt skall ni veta med tanke på att jag åker imorrn och jag hade inte packat något innan så nu fick jag nästan lite smått panik! Men det är ännu lite grejer som måste fixas, men det är inget ni behöver veta.

Om ca en timme så skall jag gå/åka upp till busstationen och sen ta mej vidare till Hansahallen och där skall jag sedan spela träningsmatch mot ett killag!

Nu kom jag på att jag måste ju plugga till spanskan också, men att böckerna jag behöver är inte tillgängliga! (Läs carro glömde dom i skåpet) Så det går ju "tyvärr" inte!

Nu skall jag gå och göra något vettigare, hejdå♥


Kommentarer
Postat av: ISAAABELLE

ÅH, FATTA HUR SNÄLL DU ÄÄÄR CAAARRRO!

om jag kunde skulle jag betala dig nu innan ;(<3



IFALL du hittar ett billigt par, så vill jag ha sånna här;

http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/3e/b/AAAADObCVWYAAAAAAD66_g.jpg (alltså INTE hög "klack") :) i storlek 38, svarta, vita, röda, eller bruna.

finns ingen av dom färgerna, köp en färg du tkr är snygg annars skit i det ! :) TAACK PÅ FÖRHAND <3



(skickar även ett sms till dig ifall du inte kommer ihåg)

2010-03-23 @ 15:51:14
URL: http://iisssabelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback