fem saker ni inte visste om mig!




♥ När jag gråter och inte har någon mascara blir mina ögon grönare - I vanliga fall har jag brun-gröna ögon, mest bruna men såfort jag har gråtit blir dom gröna.

♥ Jag är jävligt envis - Dom flesta i min familj och Fannie tycker att jag är den mest envisa person dom känner. Kan väl vara både bra och dåligt.

♥ Jag föddes dagen efter min pappa fyller år - Han är född den 13 april och jag den 14 april!

♥ Jag har sån jäävla ångest över att jag slutade med fotboll - Det betyder allt för mig och kommer alltid göra, men jag orkade verkligen inte med en av mina tränare längre och kände att det inte var värt det.

♥ Jag har nästan inget samvete - Eller iallfall inte när det gäller vissa saker. Som i skolan, flera av mina kompisar skulle få dåligt samvete om dom skolkade från en lektion tillexempel, jag bryr mig inte jag skulle kunna skolka från typ allt. Det blev så när min pappa dog, jag orkar inte bry mig, jag har ingen lust med skolan och jag är så sjukt äckligt trött på allting.

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback