how could you not have known, i'd be the one you left behind

m. du känner inte mig längre. jag känner inte dig. jag hatar det här. det finns inte, finns ingenting jag inte skulle göra för att spola tillbaka tiden 2 år. ingen fattar någonting. ingen vill fatta någonting. för jag är inte värd den tiden, den tid det skulle ta att förstå allt som har hänt och som händer just nu. här bakom stängda dörrar. när ingen annan ser. dörrar som smäller, fula ord som kastas på varandra, hot, bråk, tårar, jag vill inte mer. jag orkar inte mer. jag klarar inte mer. jag vill bort. härifrån, på riktigt. inte bara resa någonstans. jag vill bort. hade jag fått byta p mot m hade jag gjort det, utan tvekan. förlåt m.

here comes the rain again, falling from the stars. drenched in my pain again. becoming who we are

Kommentarer
Postat av: SOFIAS

Ha en riktigt skön helg!

2011-04-08 @ 14:40:35
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: JULIA

jag förstår dig i inlägget. jag skulle också lätt välja p före m. <3

2011-04-09 @ 18:39:41
URL: http://hopppa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback