för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar

det var inte meningen att det skulle bli såhär, det bara blev så.

skolan börjar imorgon, jag har en jävla massa jag behöver göra och klockan är halv tio. bra carro! ne men jag skall iallafall dricka upp mitt te nu och sen ska jag hoppa in i duschen, hårinpackning och hela skiten blir det. sen ska jag sätta på tv:n samtidigt som jag plockar upp alla äckliga kläder som egentligen är rena men som jag inte pallat ta hand om. sen ska jag bara packa till imorrn så är jag klar tror jag. måste kolla lite prison break också. såg klart första säsongen igår och jag kommer dö snart om jag inte får reda på om dom klarar sig.
lincoln är snygg.

Kommentarer
Postat av: mandis

sv: naj det fixade sig. fick lite hopp ändå! :D <3

2011-08-23 @ 22:28:01
URL: http://amandaisenberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback