Mean girls 2



Handling: The Plastics är tillbaka, i ny skepnad! Denna gång består de av Mandi, Hope och Chasity. De är rika, de är snygga och de är populära. Men när Jo börjar i deras skola hotas deras populäritet. Hela skolan tycker nämligen att den nya tjejen är het och hon hamnar mer och mer i rampljuset! Abby är en av skolans mobbade och utstötta tjejer. Hennes förmögne pappa erbjuder Jo pengar för att bli kompis med Abby. De blir vänner och tar sig an the plastic, the mean girls. De bildar ett anti-gäng, men samtidigt verkar Jo bli en av dem...

Genre: Komedi

År: 2010

Min komentar: Jag hade hört att den här filmen skulle vara sjukt dålig i jämförelse med den första Mean girls-filmen, men så dålig var den inte. Jag tyckte att den var helt okej, men ganska dryg eftersom att den liknar den första alldeles för mycket! Alltså blir det inga överraskningar, men ändå så vart den helt okej. Men "Mean girls" kommer alltid att vara bättre.

Mitt betyg: 6/10


Kommentarer
Postat av: * Alexandrapallin - Gotlänning

haha okii :D brynt eller blånt hår? :D (ja ska inte fråga mer sen :P)

2011-02-11 @ 21:54:07
URL: http://alexandrapallin.blogg.se/
Postat av: JULIA

Gjorde du ? :D

Du får förklara för mig på måndag dåå! :D

2011-02-12 @ 14:00:23
URL: http://hopppa.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag ska snart ut en sväng i det härliga vädret! :D Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-02-12 @ 14:34:26
URL: http://sannaakarin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback