who sits alone talking to the moon?



Idag har jag inte gjort något vettigt alls faktiskt, eller jo jag fotade lite förut men jag kom ut försent så det blev inte så bra. Men vissa går väl att använda. Imorgon så är det inneabandyträning, åh fyfan vad jag har längtat. Jag hatar när det är uppbehåll och sånt. Så det ska bli så sjukt kul att sätta igång igen! :)

För någon vecka sen märkte jag att mitt batterigrepp typ gått sönder. Bara sådär, utan att jag tappat det eller någonting så jag hoppas att vi kan reklamera det för jag saknar det faktiskt och plus att när jag har batterigreppet på så har jag en färrutlösare som funkar till greppet. Och som dom flesta säkert vet funkar dt inte med en fjärrutlösare till Canon EOS 1000D annars eftersom att den inte har någon IR-sensor, så det är ju lite tråkigt! Men jag hoppas verkligen att jag får ett nytt eller att det går att laga. :)


Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv toppen dag sj ?<3

2011-01-02 @ 17:31:38
URL: http://ssasas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback