I'm always running away from the pain, the hurt, the silence... all the same.

always falling in to the darkness that I've come to call home
because that's all I've ever known.



jag vet att jag inte kommer kunna somna om jag går och lägger mig nu, så istället för att försöka så knäpper jag på en film. "Easy A", har inte sett den förut, bara reklamen så man kan ju hoppas att den är bra. eller njaa, om den suger så kanske jag blir så trött så jag somnar efteråt? haha hoppas kan man ju.

imorgon kommer jag nog inte hem efter skolan, åker troligtvis in till stan och träffar Erica, vad vi ska göra? det får absolut inte ni veta. synd.

men godnatt.

Kommentarer
Postat av: majelicanorman - vem tror på evig kärlek?

jag får veta de? ;)

sv: hahahha jaa asso du skulle sett min min, fifan jag blev typ asledsen! :D <33

2011-06-12 @ 22:52:54
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/
Postat av: amanda is

sv: varför de? :)<3

2011-06-13 @ 20:49:43
URL: http://ctrlz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ditt är ju redan så fint! :) men gör de då?! :D<3

2011-06-13 @ 21:05:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback