if you have to fight for the love of your life, maybe he's not worth fighting for



fredagen - skolan var som vanligt, nästan. sa hejdå till alla ifallifall att vi skulle ha dött igår liksom. men så blev det ju inte. åkte iallafall in till stan, handlade lite grejer som jag inte orkar ta kort på. en annan gång kanske. missade bussen och fick vänta på busstationen i 1 & ½ timme. kul. sen hem och sova typ.

lördagen - åkte upp till hemse till klockan 11:30 och mötte eve, ellen & julia för att vi skulle in till stan på innebandyavslutningen. när vi väl kom till kanonen (eller a, uncle joe's som dom har bytt namn till.) så blev vi indelade i lag och hade typ 4-kamp. jättekul! fast jag sög i bowling, min totalpoöng på två game var liksom 75? HAHA. men mitt lag vann laserdome iallafall. aja sen åkte vi och bada, och jaa, jag hade iallafall kul. vi gjorde inget mer tror jag. men jag hade iallafall skitkul. så jävla roligt hade vi. 

 

Kommentarer
Postat av: majelicanorman - vem tror på evig kärlek?

sv: <33333333 JAAA FYFAN!

2011-05-22 @ 15:49:23
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback