kommit hem från träningen nu... (OBS långt inlägg)

Tänkte bara börja med...

Kunde inte svara på denna komentar eftersom att jag inte vet bloggaddressen, och hon har nog råkat skriva in fel ;)
Så därför skriver jag svar här:
Jo det e bland det värsta jag vet, speciellt om man har massa prov att göra! Och denna gång hade jag två :P

________________________________________________________________________________________________

Hejhejhejhejhej! (haha jo jag vet, onödigt!)
Idag har vart en bra dag, började bra fortsatte bra och jag hoppas den slutar bra. Först så hade vi NO det är faktiskt roligt när man får göra labb! :D Sen fortsatten vi med svenska, var väl okej, tillbringade den mesta tiden med att sitta i biblioteket och prata med Emmy, Anna och Mikkan :) Efter var det lunch, äckligt. Men drack lite vatten, sen var det dags för matte, var lite nervös eller vad man skall säga för jag skulle göra matteprovet som jag missade i fredags... Gjorde en A och B del! Fick reda på nästan direkt hur det hade gått på A-delen. Gissa hur det gick.....


JAG FICK 18/19 =O I MATTE, holy cow. Nu kunde inget förstöra min dag :D (B-delen hade han inte hunnit rätta.) Sista lektionen var det Elevens val, gissa vad jag har. Jo matte! :P Hahaha lite tråkigt men man behöver ändå inte göra något hon bryr sej typ inte xD + att jag hamnade i en rätt så rolig grupp, eller jag hade roligt iallafall. Efter var det innebandyträning, hahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhah, den var den roligaste på länge. Det måste fan ha varit något i mina mandariner som jag åt innan, för jag garvade som faaan, innan träningen. Garvade på träningen också men nog inte lika mycket! Haha, en rolig grej som hände var att det är typ "hål" i taket och vi skulle lobba bollen till varann, när då Eve skulle lobba så lyckades (fråga mej inte hur) Eve pricka exakt det hålet så den rullade upp på taket. Hahahahahahha jag låg dubbelvikt på golvet och asgarvade. Låter kanske inte så kul men det var sjukt jäkla kul! Aja en jävligt rolig dag :) Nu orkar jag inte skriva mer, ni får ha det bra! <3 Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Jag håller på att baka :)

2009-11-17 @ 19:18:28
URL: http://ndail.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback