nyduschad och ser på one tree hill!


haha

Har sett på One Tree Hill typ halva dagen i dag! Har börjat sett om säsong 1, typ 6:e gången jag ser den! :P Men jag älskar verkligen OTH, tror ialldall att jag skall gå till skolan imorrn. Känner mej mycket bättre, om man bortser från att halsen fortfarande kliar och svider. Men får väl knarka halstabletter imorrn med ;) Tss. Måste verkligen gå upp dirr när jag vaknar imorrn, för annars hinner jag ingenting! Så upp klockan sju (om jag nu skall till skola, vill säga) imorrn!
Men ni får ha det så super, för nu skall jag fortsätta att ha OTH-maraton! :)


Kommentarer
Postat av: jjulia, ♥

okej, låter bra :)

2009-11-12 @ 19:51:52
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

NATHAN ÄR SNYGG !

2009-11-13 @ 19:14:57
Postat av: maribel&francesca;)

kika in i bloggen o lämna en komentar så blir du bevakad ;)det är en bästis blogg

två tjejer som bloggar tsm!

2009-11-13 @ 23:40:36
URL: http://abv.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback