sjuk igeen! -.-

Hej.
Sitter här och har dunderont i huvudet, kan knappt svälja heller och feber hade jag igår jag vet inte om jag har det idag! Men jag mådde inte bra igår heller men jag gick till skolan ändå, för jag känner att jag har missat så mycket av skolan så ville inte missa mer. Var med på innebandyträningen också, kanske korkat! Men när det var en halvtimme kvar så sa jag till Bamse att jag hade ont i huvudet, så orkade inte vara med mer. Det var helt okej. När jag kom hem så kollade jag om jag hade nån feber och det hade jag också! 38,1 tror jag att det var! Mitt normala är 36,5-37,0 grader! Men nu har jag iallafall inte dåligt samvete för att jag missar fotbolls eller innebandyträningen :) Men skolan är ju också viktig, missar ju SOprovet idag! :( Tusan, jag hatar det här.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har fått en ny datormus av Bo, jätteskön :)
Ni får ha det bättre, iallfall bättre än jag har det nu! <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback