Visby idag - bilder


Haha, jag och Fannie hade tråkigt inne på Din sko...

...igen

och igen :P

Tre par Pieces inne på Vero Moda.

Två linnen på JC jag har redan ett vitt men använder det hela tiden
så det är aldrig rent när jag skall ha :P

Vita långärmade tröjan inne på H&M och svart t-shirten på Lindex

Ett till halsband inne på Guldfynd.

Hej,
blev ju stan idag som jag skrev imorse. Vi åkte in jättetidigt klocken nie redan men det var för att Dagmar och Dennis kunde skjutsa oss om vi åkte då :P Men det var okej, för var inte så trött när jag väl kom upp :) I stan såg jag jättemånga, t.ex Anne och Amanda :) Köpte de sakerna på bilderna ovan.  + ett svart nagellack som jag glömde ta kort på xD

Ikväll skall jag se på Guds tre flickor, (haha) vad skall ni göra? sen skall jag nog vara lite med Fannie tror jag ;) På ett sett längtar jag till måndag för jag har missat så mycket i skolan nu den senaste tiden, så jag vill verkligen inte missa ännu mer :) Fast när jag kommer hem på måndag kommer jag säkert vilja att det skall vara helg igen xD

Imorrn var jag helt inställd på att det var innebandymatch, men när jag kollar på "shemat" som vi har fått så stog det att det inte är nån match förens nästa söndag -.- Åhhhh jag som ville spela :P Skitsamma, på måndag så är det fotbollsträning :D:D Längtar!!! :)

Oj det här blev ett lång inlägg, nu skall jag kika runt lite på era bloggar och dricka Coca Cola :) Hejdå<3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback