Hemma idag...

Hej!
Vaknade upp med världens huvudvärk, så ja jag fick stanna hemma. Efter det så somnade jag om och sov till ca kl. 11.00. Har sett lite på teve i vardagsrummet innan jag satt mej här :) Hoppas att jag kan vara med på matchen imorrn, om jag får av mamma... Men eftersom att mamma jobbar imorrn så vet jag inte hur jag skall komma till visby :S För jag kan inte åka med typ Amanda eller Eve för dom skulle inte dit, sen så Alva visste inte om hon skulle spela eller inte... Men jag hoppas att jag kan komma dit annars får jag väl skita i det :( Men det ordnar sej nog, hoppas vi på iallafall :)
Har ingen aning om vad jag skall göra nu det är så tråkigt att vara hemma själv, och nu börjar liksom huvudvärken släppa så jag börjar fundera på om det var onödigt att stanna hemma? Aja, inte så mycket att göra åt nu, ingen idé att gå till skolan nu iallafall :P Så jag får väl knäppa på mammas data och klicka igång nån film sen lägga mej i soffan och se :)
________________________________________________________________________________________________

Min digetalkamera har ännu inte kommit, vad fan håller dom på med? :S


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback