rubrik?

Hej, det var några dagar sen ;) Men det är inte så kul att skriva om ingen läser eller komenterar! 
Aja, har varit hemma idag -feber-, mamma och Kent kommer hem imorrn :) Har ju som sagt varit hemma själv i fyra dagar :) Det har varit skönt men lite långtråkigt jag har blandannat sovit över med fannie från fredag - söndag, varit på fotbollsavslutning :) lämnat jultidningar och sett på tv och suttit här! DVD'n ute i vardagsrummet har cp, så jag har inte kunnat sett BJÖRN GUSTAFSSON - Ett livsverk eller High shool musical 3 så måste byta DVD när jag orkar sen får jag se dom :) Marre har ju tagit min TV upp till sthlm för att den är större en hennes så nu kommer jag att ha en mindre TV :( Skirsamma det blir nog bra endå! Morfar har hjälpt mej att sätta upp spegeln nu också så nu ser det lite klokare ut i mitt rum. Det enda som fattas nu är garderoben som jag kommer köpa innom 2-3 veckor :)

-En bild jag gjorde när jag hade tråkigt-


-Spegeln :)-


-Databordet :)-


-Påslakanet :D-


-En bild jag tog igår när jag hade tråkigt-






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback