fortfarande förkyld.. :(

Hej, hur har ni haft det idag?
hoppas iallafall att ni har haft det bättre än jag! som rubriken säger så är jag förkyld, vilket leder till att jag har varit hemma idag! skönt på ett sett men på ett annat så får det mej att bli väldigt stressad för idag var nämligen den sista NO lektionen som man kunde läsa på inför provet och jag vet inte ens vad man skulle läsa på :s så det känns ju inte sådär jättekul om man säger så! men iallafall, vet ni vad mer som hänt idag!?
Inte bra, om man tror på det gamla uttrycket "en krossad spegel ger 7 års olycka" så skall jag ha 21 års olycka nu om jag räknat rätt! haha hoppas det inte blir så då :p skoja bara jag tror inte på sånt men tänk om det hade varit sant!!
 
Iallafall så nu har jag ingen spegel :'( eller jo en som är typ 20x30 centimeter, jippi!

-DEN HÄR VILL JAG HA-


Kommentarer
Postat av: isabelle

jag har en spegel i typ den storleken, jag tror iallafall att dom kan vara ungefär lika stora.

men det är ingen idé att köpa, jag skall köpa en ÄNNU större, för den där är egentligen jätte liten om man skall se sig själv i den, man ser inte hela mig ! ;p

jag dissar dom, så jag har vridit min så den sitter vågrätt nu och det är mkt bättre, ;p

2009-09-22 @ 18:11:10
URL: http://iisssabelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback