Ledig idag!

Hejsan, jag vet att jag inte skev igåt och typ i förrgår kommer inte ihåg :p men skitsamma jag hade fullt upp!
Idag är jag hemma, för vi har hemarbetsdag :D sjukt skönt för jag är redan klar med allt man skulle göra så det blir som en vanlig KUT-dag;) Men jag känner mej sjukt duktig för jag gjorde klart 10 saker om hembygden, spanskan och matten igår!  Så det känns sjukt skönt. Ikväll är det fotbollsträning! :D På lördag är det match - den sista:( Så jag hoppas verkligen att vi vinner! för att få ett bra avslut på säsongen menar jag och för att det alltid är kul att vinna! Aja jag lovar att jag skriver hur det gick på matchen för er som är intresserade :)

Juste om EN vecka så är det TORGDAGEN!! Fyf*n vad kul!! Jag längtar sjukt mycket, hoppas att tiden går snabbt så vi slipper längta! Anyway så tänkte jag skriva lite om dom här två dagarna....

Måndagen:
Så var det först skola, vi fick reda på om hemarbetsdagen. Skolan var inget speciellt bara vanligt! Sen när jag kom hem så skulle jag egentligen varit med Fannie men hon var på gården med Julia! Så jag började med arbetet om 10 saker om hembygden och spanskan! Sen såg jag på Idol! Calle var sjukt bra som vanligt :) Men jag tyckte att Eddie skulle varit kvar istället för Jon men Jon är också bra. Huvudsaken att Calle är kvar! Sen så gick jag in i duschen, torka håret sen la jag mej!

Tisdagen:
På morgonen så hade vi NO-prov, vet inte riktigt hur det gick men jag hoppas att det gick bra! Sen hade vi Svenska/SO kommer inte ihåg vilket eller vi hade typ båda! Det var väl helt okej! Eller föresten nu när jag tänker efter så var det INTE okej! För vi skulle redovisa någonting inför hela klassen :s Det är verkligen något jag inte klarar av, asso jag har inte svårt för att prata inför massa kompisar annars. Men när det är så att alla tittar på en och lyssnar, så blir jag helt röd i ansiktet, och får sjukt darrig röst :s jag satt och tittade ner i mitt papper HELA tiden. Snacka om pinsamt! Aja sen så var det lunch, sjukt äckligt! Sen hade vi matte det gick helt okej kom in på ett nytt kapitel iallfall! Sista lektionen så hade vi elevensval jag har fotboll då! Men Magnus var typ 10 minuter försenad! Så vi fick vänta asmycket! Sen när vi satt igång var det inge roligt! Skitsamma, sen så gick jag till Eve, Alva och Amanda för vi skulle åka till Havdhem och ha Innebandyträning! Men vi kom en halvtimme förtidigt, så vi satt oss och åt, och lekte på lekplatsen SJUKT KUL! :D Sen så var det ju innebandyträning, lite dryg men jag hoppas att dom blir bättre sen när det är Bamse som tränar oss! Sen efter så åkte jag hem och åt och såg på Idol, men jag orkde inte se vem som åkte ut! men jag hoppas Clara och Mariette är kvar! Det var iallafall min dag igår!

Ni får ha en jättebra dag idag så skriver jag när jag har tid igen :) <3






Kommentarer
Postat av: Marielle

Längtar till Torgdagen, So do I! För då kommer jag ju hem;)

2009-10-02 @ 08:28:06
URL: http://nancygirl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback