Åker hem 15.35

Godmorgon förmiddag?

Jag vaknade för kanske en timme sen, är inte helt säker. Men jag åker iallafall hem klockan 15.35, så jag är väl hemma klockan halv fem eller något, lite senare kanske! Jag har precis suttit och sett på Americas best dance crew, brukar inte se på det men det fanns inte nåt annat att göra.

När Kent kommer hem på tisdag skall han hjälpa mej att installera photoshop på min dator. Tror ni att jag längtar eller? :-D Fast jag vet inte om jag vill ha det på min stationära eller bärbara dator... Det tåls att fundera på. Nu skall jag kolla runt lite och läsa era bloggar ni får ha det bra, hejdå!♥


Bild i repris...


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

hehe :))

allt bra annars? :))

2010-02-27 @ 13:13:18
URL: http://crazyhumor.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback