helvete.

ni känner inte mig. ni vet inte vem jag är nu. för jag är inte den jag brukade vara. men ni tror att ni vet, men ni vet ingenting. för ni ser inte, ni hör inte, ni förstår inte. för ni vill inte se, ni vill inte höra och ni vill inte förstå. för allt är för komplicerat. för komplicerat för att ni ska orka. jag klandrar er inte, för jag orkar inte heller. jag vet inte vem jag har blivit, men jag gillar henne inte. jag saknar mig själv. jag vill inte vara den som måste dricka för att må bra, som måste göra saker som andra ber mig att inte göra. bara för att. för att se deras besvikna min. precis så som jag brukade se ut, precis så som jag alltid har kännt mig. men ni tror att ni vet. ni tror att det är så jävla synd om er, men det är det inte. det är inte synd om mig heller. för allt är mitt fel. jag vet det. jag kunde har hindrat det här. jag kunde ha gjort så att du ännu fanns här. jag kunde har gjort så att ingenting skulle ha förändrats, men du är inte här och jag har ingenting kvar att leva för. om ingen kan ge mig en anledning till vad fan som är meningen med att finnas när det enda du vill är att inte finnas, bara försvinna. så skiter jag i det här. det skulle vara så mycket bättre för alla andra. jag vill inte vara kvar.

our biggest regrets in life are not for the things we did, but for the things we didn't do, things we didn't say. that could have saved someone we cared about.

nu slutade jag att bry mig.

Kommentarer
Postat av: majlis

carro? :( <3

2011-08-01 @ 22:54:18
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/
Postat av: majlis

sv: vad hända då? :o <3

2011-08-01 @ 23:28:16
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback