2012, please be worth it.

2011 Lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jamannen
2. Höll du några av dina nyårslöften? tror inte jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? inte vad jag vet.
4. Dog någon som stod dig nära? vi stod inte varandra så nära egentligen men, min kusin.
5. Vilka länder besökte du? Tyskland ♥
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? lycka.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 15 april.
8. Vad var din största framgång 2011? hah,
9. Största misstaget? alltså, en jävla massa.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? yes sir.
11. Bästa köpet? - inget speciellt.
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, alkohol, cigg.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? det tror jag nog.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Jesus of suburbia, highway man, don't stop believing och en jävla massa mer.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och.
16. Vad önskar du att du gjort mer? supit.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? alltså, inget egentligen.
18. Hur tillbringade du julen? hemma, med mamma, syster och några till.
19. Blev du kär i år? nej.
20. Favoritprogram på TV? how i met your mother.
21. Bästa boken du läste i år? tror inte att jag läste ut så många böcker i år och även om jag gjorde det så var det ingen som var speciellt bra.
22. Största musikaliska upptäckten? fall out boy
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? moppekort + moppe.
25. Något du önskade dig men inte fick? tror inte det.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? praoade, var med majlis på moppekurs.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det finns det alltid
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011 vet inte riktigt.
29. Vad fick dig att må bra? majlis, manda, anna, amanda, emelie, ia, innebandyn, andra kompisar, och massa mer..
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha va?
31. Vem saknade du? pappa
32. De bästa nya människorna du träffade? svårt att säga
33. Bästa film? jag vet faktiskt inte.
34. Roligaste händelse? kubb-vm kanske, fiket, hela sommarn.
35. Det mest oförglömliga det här året? massa
36. Vilket lov har varit bäst? sommarlovet, no doubt.
37. Tragisk & sorglig händelse? finns flera.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, du har en fantastisk blogg.

2011-12-30 @ 20:18:18
URL: http://emmasstjarna.blogg.se/
Postat av: majlis

<33333333333

2011-12-31 @ 14:16:43
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback