imagine if you lost your hero when you needed to be resqued the most.

Skolan idag var helt okej, jag och Amanda hade redovisning på vårat fördjupningsarbete om Hitlers väg till makten och det gick kanonbra. Sedan fick jag också veta att jag har höjt ett av mina betyg från G till VG, känns sjukt bra! Fast det jag verkligen hoppas på är att jag har häjt mitt VG i engelska till ett MVG men jag har snackat med min lärare om det och hon säger att jag har jobbat jättebra denna termin och att jag just nu troligtvis ligger på MVG. Det känns så bra att veta att det lönar sig att försöka.
Anyway, nu blev det en jävla massa betygssnack och det var ju inte så kul men, men.
Nu ska jag gå ut och ta en cigg och sedan ska jag kolla på vänner tills jag somnar.

Kommentarer
Postat av: e

Vad duuuuuuktig du är! :) puss

2011-12-09 @ 06:51:03
URL: http://emmahallbom.blogg.se/
Postat av: JULIA

sv de var kevin hård :D

2011-12-10 @ 18:32:43
Postat av: JULIA

sv kommenterade hans status om att han kanske skulle bli avstängd. kommentarerna är dock borta nu, men jag kan berätta på måndag i skolan :D

2011-12-10 @ 20:41:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback