ge mig nåt som tar mig någonstans

jag vill bort, alltså jag menar verkligen bort. jag orkar inte med det här mer, jag hatar att jag har sån jävla hög press på mig själv, när jag ändå vet att jag suger. och när jag lyckes prestera bra, så blir jag inte ens glad för det. som idag, jag fick reda på att jag fick 40/40 på matteprovet, MVG, högsta poäng och hela skiten. tror ni att jag blir nöjd och glad? nej istället tänker jag "om jag fick MVG på det här, varför kan jag inte få MVG på mina andra matteprov då? jag menar jag får ju bara VG"  jag fattar inte varför jag tänker så. jo för att jag suger. jag är seriöst sämst på ALLT. jag hatar mig själv, jag hatar livet. men det här är inte heller det som egentligen är fel. jag skulle skriva vad som var fel, om jag visste. men har ingen aning och jag hatar det. så jävla trött på att inte veta. fanhelvetekuksatan.

Kommentarer
Postat av: ALVA

Du är bäst Carro!

2011-06-09 @ 23:14:03
URL: http://approved.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback