I've been trying to let go, trying to find my way back home.

var inne i stan igår som jag skrev, bion var faktiskt helt okej. ganska bra egentligen. innan bion gick vi ju på stan i fleeera timmar men eftersom att vi tröttnade på det ganska snabbt så följde vi med mamma som skulle till jysk, köpte en ny datorstol och en byrå där. men inte den byrån som jag lagt upp här i bloggen för det var sjukt... liten? i verkligheten, aja köpte en annan vit och fin iallfall. sen försökte jag ju montera ihop stolen igårkväll, det stod att det skulle ta femton min att skruva ihop skiten. det tog två fucking timmar och då fick jag inte ens på hjulen? hur efterbliven är inte jag? men, men det kommer säkert bilder senare idag eller det närmsta året. vi får väl se, mehehhe.

idag är det ju midsommar(?) eller är det imorrn, jag vet inte. jag bryr mig inte. orkar inte.
ni får ingen bild i det här inlägget för jag har fel data (min bärbara) och här har jag inte photoshop så jag lägger inte in bilderna här, bara på min andra. aja ingen bryyyyr sig. så hejdå.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback