where did I go wrong, I lost a friend, somewhere along in the bitterness

vet inte vad som händer. vill att någon ska förstå. men hur fan skall någon kunna förstå när jag inte ens gör det själv? jag blir fan rädd. känner mig så jävla konstig. konstigare än vanligt. och det är inte att jag har lite feber eller något sånt skit. för jag känner igen skillnaden. jag är konstant trött för jag kan inte sova. hur mycket jag än behöver eller vill så går det inte. för dom här jävla mardrömmarna tillåter inte det. satansjävlaäckelmardrömmar. jag vet vad som hände, jag vet att det var mitt fel, jag vet allt det där. jag ser det framför mig hela tiden jag behöver inte se det när jag försöker sova också. jag vet att allt var mitt fel, jag vet, jag vet, jag vet, jag vet, jag vet, jag vet. men jag kan inte ta det tillbaka. jag kan inte ta något av det tillbaka.

Kommentarer
Postat av: majlis

inget var ditt fel, inget! <3

2011-10-18 @ 20:58:22
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/
Postat av: JULIA

carro, du vet att jag finns om du vill prata. visst, jag förstår inte dina känslor. men ibland är det bara skönt med någon som sitter där och nickar och kramar en ibland. säg bara till om de är något, du kan liksom ringa mig när som helst, mitt i natten/what ever. för jag vill verkligen att du ska må bra.

och sen tänkte jag fråga om du äter några mediciner eller går till bup eller något?

om inte tycker jag du ska ta kontakt med bup eller något, jag kan hjälpa dig om du vill. för du skriver precis som jag känner mig, man vill så jävla gärna att någon ska hjälpa en. men med vad? man vet inte. man vill att dom ska förstå. men förstå vad? man vet inte.

säg till om det är någonting.

smsa, ring, kommentera, skriv på facebook, ta tag i mig i skolan. vad som.



ta hand om dig. <3

2011-10-18 @ 21:09:36
Postat av: emma

Jag trodde aldrig på att du skulle färga det blondt, det skulle inte vara likt dig! Men gumman, nu blir jag faktist lite rädd när jag läser texten. Hur är det med dig egentligen? Min lilla snäcka! Jag finns där i alla lägen, dag som natt, det är bara att säga till <3

2011-10-20 @ 18:32:39
URL: http://emmahallbom.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

Carro, de är inte ditt fel ! finns för dog gumman ! <3

2011-10-26 @ 09:54:47
URL: http://karross.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback