winning isn't everything, it's the only thing.

eftersom matchsäsongen börjar imorgon, vilket för övrigt är det härligaste som hänt på länge, så var jag tvungen att köpa nya löparskor. eftersom att vi värmer upp i spåret innan matchstart. så det fick bli dom här, hade lite bråttom för jag fick lite panik när jag inte hittade mina gamla, därför var jag tvungen att kasta på mig kläder och åka upp och handla nya. kanske inte det bästa med nya precis innan match, men bättre än inga alls iallfall. och ja, jag vet. rosa. äckligaste färgen. men vafan, dom var sköna och bra.

Kommentarer
Postat av: aww

dom där skorna är sjukligt sköna å bra ! :D

och sant, rosa är sjukt fult - men dom e så bra :D

2011-11-05 @ 20:33:16
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback