Julstädar :)

Hola amigos!
Jag har precis damsugit hela nedervåningen, inte frivilligt då mamma tvingade mej^^ Men det blev bra när jag var klar :D Mamma och Kent håller också på och städar men jag är klar med min del, haha!

Imorgon är det julafton men om jag skall säga saningen har jag fortfarande inga julkänslor :( Hoppas dom kommer inatt :) Iallfall så skall jag sitta här när Kent och mamma städar tror jag eller så ser jag på teve. Sen när dom är klara skall jag och Kent fortsätta spela Monopol hoppas jag :D Vi spelade igårkväll också och det gick sämst för mej :( Haha. Så idag vill jag ha revansh! =)

Ha det bra :*




Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E - foto ♥

samma här! :)

2009-12-23 @ 15:38:36
URL: http://iisssabelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback