första doppet!

hejhej.
jag vet att jag är seg men mitt första "dopp" i havet blev inte förens ikväll! haha, men vi badade iallafall i ronehamn. alltså jag, marre, kent och pläpp (kents invalida kompis.) haha skämt osido, det var iallafall jättevarmt! hur skönt som helst, vi badade i ca, 30 minuter innan marre ville gå upp och då gick alla upp ;) anyway, imorrn blir det att åka till antingen nisseviken eller herta och bada! :) hoppas nog på nisseviken :p men där brukar det vara så mycket folk! så jag tror vi åker till herta, jag brukar inte vara där så jag vet inte om det är mycket folk där :p nån som vet?


det blev inga bilder ifrån rone så jag fick halvt låna den här från google
haha för jag fick göra om den för innan jag ändrade till "ronehamn" så
stod det "moderskeppet" :p


men nu skall jag mysa lite med chips & coca cola!





 

Kommentarer
Postat av: a

fett med folk i herta!

2009-07-04 @ 21:12:13
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback