3-3

halllllu :)
Matchen var riktigt kul! Först så tog vi ledningen med 1-0 sen efter det fick dom in ett kviteringsmål så det stod 1-1. Så slöt också första period. Andra började lite sämre dom fick in ett lednings mål och andra period slutade 1-2 till dom. Tredje period kom vi in RIKTIGT sugna på att vinna, och när det var min tur att komma in för första gången den perioden, så gjorde jag ett mål och det stod 2-2. 30 sekunder efter det passar jag Ninni som skjuter ett assnyggt skott och vi tog ledningen :) 3-2 stod det då klockan visade nånstans mellan 9-10 min. Jag kom in på bänken och var hur nervös som helst!! Vi satt typ där och tänkte att "nu får dom för fan inte få in ett mål," och vad får dom? Jo in ett mål, men det är bara att bita ihop vi hade ännu tid att göra ett till! Och dom sista minuterna var vi nere vid dom hela tiden nästan och Eve får till ett skitsnyggt skott som skulle gått in om deras målis bara hade reagerat en millisekund senare!
Det var en ´lite "berättelse" om matchen :) Jättelyckad match!

Men nu skall jag till stan, hejdå ! <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback